Jag vill ändra betalningsalternativ till t.ex. e-faktura eller autogiro. Hur gör jag?

Ändrad den Tis, 12 dec., 2023 vid 1:43 E.M.

Det finns tre olika sätt att aktivera autogiro eller e-faktura på:

Alternativ 1) Logga in via portalen på allabrf.se 

Besök allabrf.se/login och logga sedan in med Mobilt BankID. När du är inloggade klickar du på ”Profil” längst upp i högra hörnet. Klicka sedan på ”Mitt boende” och därefter ”Avier”. Klicka på "Inställningar" uppe i högra hörnet.  Välj "Aviserings- & betalmetod" och bocka därefter i alternativet "Jag är betalningsansvarig för framtida avier". Nu kan du välja den betalningsmetod som du vill ändra till. Följ sen instruktionerna för den specifika betalningsmetoden.

 

(Se hur du aktiverar autogiro/e-faktura via portalen i videoklippet nedan)

Alternativ 2) Logga in på din bank

Logga in på din egna banks hemsida. Därigenom kan du aktivera e-faktura eller autogiro genom att söka på mottagarnamn: ABRF Group AB, eller bankgironummer: 5547-3821. Vid frågor om detta alternativ, vänligen kontakta din bank.

 

Alternativ 3) Maila/posta ifylld blankett

Autogiroblanketten hittar ni på bankgirocentralens hemsida eller om ni klickar här.

 

För betalningsmottagare skriver ni i:

Namn: ABRF Group AB

Fullständig adress: Kungsgatan 71, 112 27 Stockholm
Organisationsnummer: 559002-8832
Bankgironummer: Behövs ej

 

Fyll i autogiroblanketten och maila den till oss på forvaltare@allabrf.se eller frankera och posta den till:

Allabrf

Kungsgatan 71

112 27 Stockholm

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov